tisdag 4 mars 2014

bättre sent än aldrig

Ja, vad ska man säga? Det blir inte alltid som man tänkt sig. Jag ber om ursäkt för att dragningen av jubileumstävlingen tagit tid att redovisa. Har inga förklaringar eller undanflykter utan lämnar det bakom mig och går vi vidare.
Med glädje vill jag meddela att de två vinnarna är...(trumvirvel)... Anneli Kallerup och Maria Carlander. Var snälla att meddela mig era adresser så skickar jag skålarna inom kort.
För er andra som missade chansen finns det skålar kvar till försäljning.


För övrigt vill jag dela en bild som är ett säkert vårtecken hemma hos mig. Krukor i hög i väntan på omplantering och nya skott. Solen tittar fram och jag börjar bry mig om mina krukväxter som har fått en naturlig vila pga mitt ointresse under vintern. I verkstan har  jag dessutom börjat dreja blomkrukor som terapi. Nu längtar jag efter mer sol och varmare vindar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar