torsdag 20 februari 2014

2 år

Idag firar bloggen 2 år! Över trehundra inlägg (det innebär nästan ett inlägg varannan dag) och närmare 25000 sidvyer har det blivit under dessa två år.

Ni som läser har varit en mycket viktig del i att bloggen fortlever. Att ni har tittat in regelbundet även under perioder av inläggstorka har peppat mig att komma på nya idéer. Jag är rörd över alla fina kommentarer om min keramik och alla uppskattade ord över länkar och tips jag lägger ut. Tack till er!

Förra året firade vi med en utlottning och i år gör vi det till en tradition. Jag är otroligt nyfiken på vilka inlägg ni gillar mest så så här tänkte jag att det skulle gå till. För att vara med i utlottningen lämnar du en kommentar här om vilka inlägg under åren du gillat mest tillsammans med din e-post. Jag blir superglad om du länkar tävling och blogg på din egen sida/blogg om du har och lika glad blir jag om du gillar min Facebook sida. Detta är inget krav för att kunna vinna och heller ingen fördel i utlottningen men jag blir som sagt var väldigt glad om du vill. Dragningen blir om en vecka, på torsdag den 27/2. 

Vad vinner man då? Jo, två deltagare vinner varsin vit frukostskål. Underbar att äta frukostflingorna ur eller varm soppa till middagen. Perfekt till kalla såser och funkar både i micro och diskmaskin.


Jag hoppas att du vill fira med mig och delta i tävlingen.

1 kommentar:

  1. Åh, GRATTIS! Vad roligt -och jag tycker det är så roligt att titta in här! Mina favoritinlägg är de då du visar olika delar av ditt skapande på ett sånt generöst sätt, tips som du delar med dig av! Hur din skaparprocess går till. Det tycker jag är riktigt intressant!

    SvaraRadera