onsdag 15 augusti 2012

nya bilder

Under veckan i Vindeln hade jag gott om tid att göra både det ena och det andra mellan besökarna. Bland annat så tog jag en hel massa nya bilder på min keramik som jag tänkte lägga ut här på sidan och ha till min portfolio. Jag blev helt förälskad i en plats precis utanför lokalen som var som gjord för att fota. Det var som en bänk med silvergrå brädor och med kvarnens Faluröda fasad i bakgrunden. Här tog jag de flesta bilderna. Tillsammans med den gröna glasyren på mina nya grejer gjorde det sig super tycker jag. Här kommer några exempel. Fler kommer jag att lägga in under sidan med keramik. 

Små skålar, ca 10 cm i diameter.





Facetterade skålar inspirerade av 90-talets latteskålar.
 Oval for, drejad utan botten och ändrad med kavlat lock.

Spillkummar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar