torsdag 19 september 2013

jag fick det!

Hör och häpna så valde de mitt förslag till pensionsgåva på landstinget. Det vart varken skål eller kanna. I stället lämnade jag in en ny variant av mina väggdekorationer "Book of Hours" från utställningen före jul och tänkte att detta får bära eller brista. Och bar gjorde det ju! Jag vet inte hur många jag hade att konkurrera med men det känns underbart att bli utvald.

Nu produceras det plattor på löpande band i verkstan. 














Så har ser de ut just nu innan jag har ristat och fixat med mönstret. Det vita kommer att bli guldfärgat. Det blir lite som om de får en medalj när de slutar.


Här är två varianter jag testade innan jag bestämde mig för vilken jag skulle lämna in. 


Dum som jag var tog jag inget kort på den jag lämnade in.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Vad roligt att de valde dig :-)

    Lycka till med tillverkningen / kram Big

    SvaraRadera
  2. Så roligt. Grattis och lycka till :-)
    Hälsningar från skånelandet
    Annelie

    SvaraRadera