torsdag 26 april 2012

försäljning

Nu händer det saker! Var förbi på La-Di-Da i Umeå för att höra om de ville sälja mina återbruksgrejer och hon blev helt klart såld. Så nu ska jag in med lite grejer till veckan. Ingen garanti för att det säljer men utan försäljningsställe ingen försäljning!!
Jag har också fått svar från Bruksgruppen i Olofsfors som vill ha en del av min keramik så dit ska jag veckan därpå. Som sagt var...nu händer det...en sak i taget så kommer nog det här att gå hur fint som helst.
Satte också ihop en ansökan till signerat.se så förhoppningsvis kommer man snart att kunna inhandla mina saker även där.

Ps. För alla ni som undrar hur det gick på lilla Galleriet så föll det inte den gången i god jord. Hemskt trevlig var hon Eva i alla fall och ville att jag skulle återkomma när jag fått fram några nya grejer. Bara jobba på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar