onsdag 2 maj 2012

livets bröd...burk

Hade slut på dragkedjor till för att sy börsar och tog därför en tur på cykeln till Myrorna i stan för att inhandla några. Döm om min förvåning när det enda jag fick med mig därifrån var ett kvitto på en säng!!! Inga dragkedjor, men sängen ska jag hämta i morgon. 
Gjorde ett nytt försök på Kupan, Röda Korsets motsvarighet, men med liknande resultat, inga dragkedjor men i stället en brödburk!
Vet inte riktigt hur jag ska lösa det här med börsarna men jag är väldigt nöjd med resultatet av min cykeltur.

3 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin brödburk! Det grämer mig ännu mer nu att jag inte orkade träffa dig igår. Då hade jag ju kunnat bråka med dig om den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är min, min, bara min! Jag hoppas att du mår bättre och vi kan ta oss en tur en annan dag.

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera