onsdag 15 januari 2014

dator

Jag har sedan några veckor före jul varit utan dator. Nu kan man ju tro att jag med ett så praktiskt yrke inte skulle påverkas i nämnvärd mån av en datorförlust. 
Hur fel kan man ha! Jag inser att jag använder datorn minst lika mycket i mitt yrkesutövande som jag har händerna i leran. Bloggen är ju om något ett bevis på det men till detta kommer e-post, fakturor, marknadsföring, etiketter, inspiration och mycket, mycket mer som är beroende av en fungerande dator och inte minst dess innehåll.
Jag får bita i det sura äpplet (aldrig roligt att lägga ut så många pengar som en dator kostar) och köpa mig en ny. Med förtjusning och förväntan som ett litet barn hämtade jag hem mitt nya arbetsverktyg idag. Denna nya tingest kommer förhoppningsvis att innebära fler inlägg på bloggen och många inspirerande timmar surfande efter keramikrelaterade sidor att dela. 


På väg hem med kartongen.


 ...i en kartong... i en kartong...


...i en kartong...


...så tittar datorn fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar