tisdag 22 oktober 2013

administratören

Idag sitter jag hemma och jobbar administrativt. Lite bokföring, lite annonsering, lite te och sudoku, lite facebook och bloggen bland annat. Skönt men en paus från leran och absolut nödvändigt för att hålla ruljansen i gång. 
Mitt i plockandet av papper och status uppdateringar på facebook inser jag att det snart är jul och jag på lördag kommer att ha mitt sista lördagsöppet för i år! Jag började i april och har sedan dess haft öppet 9 ggr.  Tack all ni som kommit och förgyllt mina lördagar. Det har varit underbart roligt och jag ser verkligen fram emot att starta upp i januari igen. Det påkallar nästan en finalfest...eller en liten tävling...den som kommer får se...
Resten av året ska jag i alla fall koncentrera mig på beställningar och uppdrag och delta i Kulturmejeriets julförsäljning. Mer om detta kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar