fredag 5 juni 2020

mina verktyg

Eftersom jag delar verkstad med många andra så har jag begränsat utrymme för mina verktyg. Jag har dem i en verktygslåda i plast från Clas Olsson.


Om jag kunde välja så skulle jag nog förvara dem på ett annat sätt men som det är nu så fungerar det utmärkt. Det enda är att det blir tillslut väldigt bossigt i lådan så den behöver rensas lite nu och då och det kan ibland vara lite svårt att hitta de verktyg jag vill ha.



Sist jag rensade lådan tog jag lite bilder på verktygen som jag vill dela här. Jag delade in dem i kategorier för överblick men många verktyg använder jag till olika saker så det är bara en schematisk indelning. Kommentera gärna om du vill veta mer om något särskilt verktyg du ser.



Nålar
hålverktyg



skärtrådar
kivar


svampar och sämskskinn
tandborstar

bestick
div
miretter och avdrejningsjärn
ske

modeleringspinnar
skrivverktyg

dekorationsverktyg
mätverktyg


surform


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar